Toe aan uw volgende carrièrestap?

    Omschrijving 

    Wat moet je kunnen: Als Consulent Schuldhulpverlening ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van aanvragen schuldhulpverlening. Dit alles vanuit het oogpunt om samen met de klant toe te werken naar een maximale financiële zelfredzaamheid.

    Jij voert zelfstandig het traject schuldhulpverlening uit. Het beoordelen of een klant in aanmerking kan komen voor een schuldregeling. Je helpt de klant zodanig stabiel te worden dat een schuldregelingstraject mogelijk wordt. Je richt de schuldregeling en het budgetbeheer in. Je onderhandelt met schuldeisers en bereid waar nodig een aanvraag voor een dwangakkoord Het beheersen van een caseload binnen de gewenste kwaliteitseisen Het leveren van bijdragen aan de innovatie van processen en diensten en in staat bent minder ervaren collega’s in te werken.

    Wat vragen wij van je?

      Je werkt en denkt aantoonbaar op hbo-niveau en hebt ruime kennis van en ervaring met de toepassing van wet en -regelgeving op het gebied van schuldhulpverlening, sociale zekerheid, belastingen en beslag. Je bent all-round inzetbaar als schuldhulpverlener, maar je kan ook specifiek op het onderdeel schuldregelen worden ingezet. Je bent in staat tot een methodische intake en analyse van de financiële situatie en het gedrag en de vaardigheden van de klant. Je kunt een caseload beheren, klanten motiveren en begeleiden in het proces en afstemmen met andere hulp- en dienstverleners. Dit vanuit het principe van Mobility Mentoring. Je werkhouding is creatief en innoverend binnen de mogelijkheden die er zijn om klanten te helpen Je hebt bij voorkeur ervaring in het werken met Allegro De belangrijkste competenties zijn: Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, plannen en organiseren, besluitvaardigheid, empathisch vermogen
    Locatie: Zuid-Holland
    Aantal werkuren: Full-time
    Opleiding: HBO niveau
    Salaris: CAO overheid
    Sluitingsdatum: Binnen 4 weken
    Soft skills requirements:
    Communicatief goed vaardig in woord als geschrift
    Goed kunnen plannen en organiseren

    Solliciteer nu!

    Spreekt de vacature je aan? Heb je ervaring in deze richting ? Wil je bij ons opdrachtgever voorgesteld worden? Neem dan snel contact met ons op!

    Mail ons snel uw CV

    Ervaren Assistent Accountant 

    De functie Ervaren Assistant Accountant
    Wil je werken bij een accountantskantoor waar collegialiteit en medezeggenschap vanzelfsprekend is en de mensen elkaar kennen? Onze opdrachtgever is een middelgroot kantoor met controle- en adviesopdrachten bij bijzondere opdrachtgevers. Hun gevarieerde klantenkring bestaat vooral uit maatschappelijk georiënteerde organisaties en culturele- en fondsenwervende instellingen.

    Functie-eisen
    Wij vragen:

    • - Afgeronde opleiding HBO-AC/BE of WO Bedrijfseconomie
    • - In de (post)master fase van de accountancystudie
    • - 2 à 5 jaar controle-ervaring bij non-profit organisaties (RJ 640 en RJ 650)
    • - Maatschappelijke betrokkenheid

    Verder ben je klantgericht en analytisch sterk, beheers je de Nederlandse taal in woord en geschrift, heb je overtuigingskracht en ben je leergierig!

    Bedrijfsprofiel
    Maatschappelijk verantwoord ondernemen is geen modegril, maar een grote uitdaging voor bedrijven en not-for-profit organisaties. Daarbij moeten zij kunnen rekenen op betrokkenheid. Want alleen als je echt betrokken bent, kun je meerwaarde leveren. Voorwaarde is wel dat je niet alleen kijkt, maar ook kunt zien. Een goede accountant combineert vakkennis, betrokkenheid en het vermogen door de cijfers heen te zien. Cijfers zijn immers het gevolg van oorzaken en keuzes. Goede controles en adviezen komen van goede accountants.

    Arbeidsvoorwaarden
    Opdrachtgever biedt:

    • - Een stimulerende werkomgeving waarin ontwikkeling een kernwaarde is
    • - Een enthousiast team collega's waarvan circa 20 assistent accountants
    • - Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden volgens onze cao
    • - Ruimte om je in te zetten voor maatschappelijke functies

    Contactgegevens

    Solliciteren
    Ben je geïnteresseerd in een werkomgeving waar professionaliteit, duurzaamheid en betrokkenheid écht tellen? Mail dan een overtuigende brief met CV (met foto) gericht aan Regilio Ridder (Sr. Recruiter) r.ridder@maiflex.nl

    Voor meer informatie kunt u mij bereiken op 020-6860223 Een assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure.

    Locatie: Heel Randstad
    Aantal werkuren: Full-time
    Opleiding: Junior
    Salaris: Marktconform
    Soft skills requirements:
    + Team-work, handson, accuraat
    + Integer, analytisch

    Solliciteer nu!

    Spreekt de vacature je aan? Heb je ervaring in deze richting ? Wil je bij ons opdrachtgever voorgesteld worden? Neem dan snel contact met ons op!

    Mail ons snel uw CV

    Functieomschrijving

    Voor een Gemeentelijk Instelling zijn wij op korte termijn op zoek naar een Gebiedsmakelaar Het betreft een tijdelijke baan, voor 36 uur per week met de mogelijkheid om na 1 jaar bij de opdrachtgever vast in dienst te komen. De start is per 1/10/2018

    De gebiedsmakelaar assisteert en ondersteunt de integrale gebiedscoördinator bij de realisatie van complexe opgaven en initiatieven in het gebied. De gebiedsmakelaar bevordert samenwerking tussen bewoners, ondernemers en gemeente, vervult een belangrijke pioniersfunctie bij het ontwikkelen van gebiedsgericht werken en stuurt op uitvoering van activiteiten zoals benoemd in het gebiedsplan.

    Taken en werkzaamheden:

    • Opzetten en onderhouden van netwerken met bewoners en partners;
    • Sturen op uitvoeren van activiteiten uit het gebiedsplan;
    • Signaleren van kansen en knelpunten in het gebied en deze omzetten in acties;
    • Organiseren en voorbereiden van diverse overleggen tussen betrokken partijen binnen

    stadsdeelorganisatie en daarbuiten;

    • Bestuurlijke afwegingen voorbereiden;
    • Stimuleren en actief faciliteren van (nieuwe) vormen van burgerparticipatie.
    • HBO/Academisch werk- en denkniveau;
    • Ervaring met integrale samenwerking met (gemeentelijke) partners en bewoners;
    • Ervaring met programma- en projectmanagement;
    • Aantoonbare ervaring met participatie en bewoners-/ondernemersbetrokkenheid;
    • Aantoonbare ervaring met werken in een politiek bestuurlijke omgeving;
    • Uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden;
    • Een pro-actieve houding en flexibiliteit in werktijden.

    Profiel

    Als gebiedsmakelaar ben je omgevingsbewust en flexibel. Je bent gericht op samenwerking en zorgvuldig waar het gaat om relatiebeheer. Daarnaast kenmerkt jouw manier van werken zich door resultaatgerichtheid en beschik je over voldoende overtuigingskracht en een klantgerichte opstelling. Je gelooft in de kracht van de lokale samenleving en werkt volgens het 'ja, tenzij' principe.

    Secundaire arbeidsvoorwaarden

    Beloning conform salarisschaal van de Gemeente. Inschaling is afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.

     

    Locatie: Noord-Holland
    Aantal werkuren: 36 uur
    Opleiding: Afgeronde HBO opleiding
    Salaris: CAO overheid
    Sluitingsdatum: Doorlopende aanvraag

    Solliciteer nu!

    Spreekt de vacature je aan? Heb je ervaring in deze richting ? Wil je bij ons opdrachtgever voorgesteld worden? Neem dan snel contact met ons op!

    Mail ons snel uw CV

    Opdrachtgever:

    Een gemeentelijke instelling in Zuid-Holland is op zoek naar een Consulent Wmo. Doelstelling van de functie is: effectuering van de dienstverlening aan burgers van op het gebied van individuele voorzieningen in het kader van de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en gehandicaptenparkeerkaarten (GPK) ter handhaving van het zelfstandig functioneren van mensen met een beperking op verschillende domeinen.

    De afdeling Werk, Zorg en Inkomen (WZI)
    De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners van de Gemeente. De afdeling Werk, Zorg en Inkomen bestaat uit een vijftal teams, te weten; Beleid & Implementatie, Zorg en Inkomen, Werk en Inkomen, Handhaving en Bedrijfsbureau.

    Hoofdtaken:

    1. Analyse maken van de mogelijkheden en beperkingen van cliënt om problemen zelf of met hulp van het eigen netwerk op te lossen. Daarbij rekening houden met medische, psychiatrische en psycho-sociale aspecten;
    2. Analyse maken of de problemen kunnen worden opgelost met algemene of collectieve voorzieningen;
    3. Zelfstandig, integraal beslissen op en adviseren over aanvragen op juridische, sociaal-medische, ergonomische en bouwkundige aspecten en selecteren van voorzieningen op het gebied van de Wmo;
    4. Opstellen van indicatierapporten en beschikkingen;
    5. Beoordelen van adviezen van externe medische adviseurs;
    6. Bewaken voortgang procedures en levertijden;
    7. Ontvangen en bezoeken van cliënten die een beroep doen op Wmo voorzieningen;
    8. Onderhouden van contacten met leveranciers en (para)medische en (bouw)technische adviseurs;
    9. Het geven van advies aan Wmo consulenten en andere WZI medewerkers m.b.t. complexe situaties;
    10. Meedenken over en participeren in projecten m.b.t. nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Wmo;
    11. Intake gesprekken voeren in het kader van de Kanteling;
    12. Signaleren van probleemsituaties en hierbij relevantie instanties betrekken als de problemen Wmo overstijgend zijn;
    13. Integrale samenwerking met alle WZI units en Welzijn Beleid.

    Eisen

    1. Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding; (voorkeur opleiding Ergotherapie)
    2. 36 uur p/wk
    3. Werkdagen ma/di/wo/do/vr Verplichte werkdagen: woensdag en vrijdag;
    4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring gedurende de laatste 5 jaar als WMO consulent
    5. Aantoonbare werkervaring met Suite4Zorg

     

     

    Locatie: Zuid-Holland
    Aantal werkuren: 32-36 uur
    Opleiding: Afgeronde HBO opleiding
    Salaris: CAO overheid
    Sluitingsdatum: Doorlopende aanvraag
    Soft skills requirements:
    .Daadkrachtig;
    .Initiatief
    .Zelfstandigheid
    .Besluitvaardig
    .Klantgerichtheid
    .Inlevingsvermogen
    .Creativiteit

    Solliciteer nu!

    Spreekt de vacature je aan? Heb je ervaring in deze richting ? Wil je bij ons opdrachtgever voorgesteld worden? Neem dan snel contact met ons op!

    Mail ons snel uw CV

    Werkzaamheden Planner WMO

    Opdrachtgever is op zoek naar een planner voor het maken inplannen en verwerken van afspraken met de WMO klanten

       Wat moet je kunnen

    • Melding hulpverlener in behandeling nemen
    • Telefonisch contact met de klant
    • Aanvraagformulieren helpen invullen
    • Bepalen en indelen in welke wijk de klant behoort
    • Reistijden berekenen
    • Hulpvraag registreren ( bijv. aanpassing woning, uitbreiding en hulpverlening huishoudelijke hulp, aanvraag scootmobiel, stallingsbox scootmobiel, aanvraag rollator etc..
    • Huisbezoeken met klant en Consulent inplannen
    • Regelmatig contact met Consulenten

         Wat neem je mee

    • Afgeronde MBO opleiding niveau-4
    • Minimaal 1 jaar ervaring als Wmo consulent;
    • Je beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met minimaal 1 van de volgende doelgroepen > Psychiatrie / Psychogeriatie / Somatiek / Verstandelijke beperkingen;
    • Je bent in staat om op een snelle manier een goede probleemanalyse te maken;
    • Je bent creatief en communicatief vaardig.

     

    Locatie: Zuid-Holland
    Aantal werkuren: 32-36 uur
    Opleiding: MBO/HBO denkvermogen
    Salaris: CAO overheid
    Sluitingsdatum: Doorlopende aanvraag
    Soft skills requirements:
    + In teamverband kunnen werken
    + Goede telefoonstem

    Solliciteer nu!

    Spreekt de vacature je aan? Heb je ervaring in deze richting ? Wil je bij ons opdrachtgever voorgesteld worden? Neem dan snel contact met ons op!

    Mail ons snel uw CV

Klaar voor een nieuwe uitdaging?